czwartek, 9 lutego 2012

Wiosenny Kwiatek...

Witam moje drogie:-)
Dzisiejszy post będzie wiosenny,
tak bardzo brakuje mi ciepła
i słońca, że nawet szyjąc
tworzę coś co przypomina
mi tą przyjemną porę roku:-)
A więc pokażę Wam maskotkę
Kwiatka:-)
Uszyty jest w wiosennych barwach:-)



A tu Kwiatek razem z Pszczółką,
we dwoje zawsze raźniej:-)


A na koniec pokażę Wam bukiet tulipanów:-)
dostałam go od swojego mężczyzny:-)
ach...gdzie ta wiosna...

Wszystkim dziękuję za odwiedziny
i miłe komentarze:-)

9 komentarzy:

  1. Monia kwiaty od męża są cudowne i na pewno wiele dla Ciebie znaczą ale Twój kwiatuszek jest prze prze cudowny bardzo kolorowy taki jak ja lubię. A tak nawiasem mówiąc to jak by można było prosić o szczepkę tego radosnego kwiatu zasadzę sobie w moim ogrodzie od razu zrobi się weselej.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz jestem Moniś u Ciebie! i jeśli pozwolisz będę często Cie odwiedzać bo piękne rzeczy tworzysz:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochane:-) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie, i te wszystkie miłe słowa wiele dla mnie znaczą:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kwiatek :)
    Ja też czekam na wiosnę ... tęsknię za ciepłym :)
    Ale teraz patrzę przez okno i też świeci słonko, tyle, że na dworze śnieg leży i jest ujemna temperatura :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak go zobaczyłam od razu się uśmiechnęłam:))) i musiałam tu zajrzeć!
    Piękne rzeczy tworzysz!
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachniało wiosną,śliczności, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i wesoły kwiatuszek ,aż słów brak :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. patrzac na takie sliczne prace czas do wiosny mija szybciej:)sliczny tez bukiecik od meza:D pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko rozumiem Cie doskonale, ja też tęskni za wiosną, ale jak zajrzałam tutaj to poczułam, że nadchodzi:) Twój kwiatuszek jest śliczny, skojarzył mi się z Fifi Niezapominajką (postać z bajki, którą oglądała moja córka:) )taki wiosenny, do tego śliczna pszczółka, zresztą jestem pod ogromnym wrażeniem wszystkich Twoich maskotek! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za miłe słowa:-)