poniedziałek, 28 listopada 2011

Owieczka i baran:-)

Witam Kochane:-)

Ostatnio jestem zawalona szyciem,
a każda praca jest dość pracochłonna.
W związku ze zbliżającymi się Mikołajkami,
poproszono mnie, abym uszyła
białą owcę i czarnego barana:-)
Poszperałam w swoich zbiorach wzorów
i same zobaczcie co mi wyszło:-)

Na specjalne życzenie
wyszyłam też imiona.

Ania i Janusz;-)






Owieczki są bardzo milutkie
w dotyku:-)
Aż chce się je przytulać:-)
Uszyłam je z ręczników frotte,
bo nie mogłam znaleźć
odpowiedniego materiału,
ale jestem zadowolona z efektu:-)

5 komentarzy:

  1. Świetne są te owieczki :) Bardzo mi się podoba ta w kolorze białym i w dodatku ma na imię tak ja Ja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful!!!Greetings!Evy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie na candy świąteczne. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne!! jestem pelna podziwu dla Twoich prac i talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za miłe słowa:-)